VW Touran z roku 2017 z silnikiem 2.0TDI 150KM z automatyczną skrzynią biegów DSG. Jak wszyscy wiemy, skrzynie DSG charakteryzują się utrzymywaniem bardzo niskich obrotów w okolicach 1100. W związku z tym, właściciel wspomnianego VW postanowił zmodyfikować swoje auto - podnieść mu moc oraz zmodyfikować punkty zmiany biegów.
Pomiar serii pokazał 150KM i 322Nm - po zmodyfikowaniu mapy sterownika silnika uzyskaliśmy 179KM i 403Nm.
Dodatkowo została przeprowadzona optymalizacja punktów zmiany biegów w automatycznej skrzyni DSG.
Przeprowadzone testy drogowe pokazały, że VW zdecydowanie lepiej sobie radzi z przyspieszaniem, natychmiastowo reaguje na wciśnięcie pedału gazu, a wyprzedzanie to czysta przyjemność.
Skrzynia biegów - w tej chwili obroty utrzymywane są na minimalnym poziomie 1400, silnik już się nie męczy, stale dostępny jest moment obrotowy dzięki czemu możemy w każdej chwili zdecydowanie przyspieszyć - zupełnie inna charakterystyka prowadzenia.
Modyfikacja mocy Stage1: