Dojechał do nas Ford Galaxy z rocznika 2011 z silnikiem 2.0 TDCi 140KM. Mimo, iż auto posiada zacny przebieg - prawie 400 tys KM, właściciel zdecydował się na "małe" modyfikacje w swoim aucie. A mianowicie podniesienie mocy o raz modyfikacja licznika Convers+.
Zaczęliśmy pracę od pomiarów serii - 139KM i 321Nm, a więc robimy - modyfikacja oprogramowania i kolejne pomiary - finalnie otrzymaliśmy 187KM i 393Nm. Jak to mówią właściciele tuż po wykonaniu usługi chiptuningu - "to jest zupełnie inne auto" - i tu zgadzamy się w 100%. Na serii auto było leniwe, jakoś tam przyspieszało, po modyfikacji ciągnie do przodu aż miło. Przyspieszenie jest nieporównywalne, wyprzedzanie tym samym znacznie bezpieczniejsze i reakcja na gaz stała się natychmiastowa. Dodatkowym bonusem tego zabiegu jest dość mocno odczuwalny spadek spalania - o ile? w każdym aucie inaczej, w tym przypadku czekamy na info zwrotne od klienta.
W między czasie wleciała modyfikacja licznika Convers+, czego efektem było pojawienie się nowych funkcji:
✅ Wizualizacja świateł (m.in. krótkie, długie, kierunki, przeciwmgielne przód i tył),
✅ wizualizacja parktronica,
✅ cyfrowa prędkość,
✅ wskaźnik temp.,
✅ wskaźnik naładowania aku,
✅ wskaźnik PTC,
✅ kolory tła itp
✅w tym wypadku dodatkowo temperatura silnika, której nie było na zegarch :)
Modyfikacja mocy Stage1:
seria 139KM/321Nm
stage1 187KM/393Nm